FA | EN
11

نماینده حراست کل شهرداری تهران: رسیدگی به شکایات و درخواست های مسافرین اولویت نخست ما بوده است

نماینده حراست کل شهرداری تهران: رسیدگی به شکایات و درخواست های مسافرین اولویت نخست ما بوده است
به گزارش ستادخبری مهمان طهران، حمید مزینانی گفت: قبل از برگزاری طرح مهمان طهران دستورالعمل حفاظتی و امنیتی تدوین و به مدیر اجرایی ستاد گردشگری ابلاغ شد.

او با بیان اینکه همچنین این دستورالعمل به تمام اسکان های مهمان طهران ارسال شده است، اظهار کرد: با پلیس و اورژانس هماهنگی های لازم برای اجرای هرچه بهتر طرح مهمان طهران صورت گرفته است.

نماینده حراست کل شهرداری تهران تصریح کرد: بعد از اتمام طرح جمع بندی نهایی صورت گرفته تا در سالیان آینده طرح مهمان طهران با شرایط بهتری اجرا شود.

تعداد امتیازات: (4) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (388)
کد خبر: 713
  • نماینده حراست کل شهرداری تهران: رسیدگی به شکایات و درخواست های مسافرین اولویت نخست ما بوده است

RSS comment feed نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

تصویر امنیتی CAPTCHA
کد امنیتی را وارد نمایید: